Pogosta vprašanja
Pri Kiehlsu smo ponosni na dolgo tradicijo storitev, ki jih nudimo svojim strankam, sosedom in skupnosti. Odkrijte nekatere edinstvene storitve, ki jih ponujamo tako na spletu kot v prodajalnah, s katerimi vam želimo zagotoviti optimalno pomoč.
Naše izdelke lahko kupite na tem spletnem mestu ali v najbližji prodajalni Kiehl’s.
Če želite poiskati najbližjo prodajalno Kiehl’s, vas vabimo, da uporabite naš Iskalnik prodajaln. Preprosto vnesite svojo poštno številko in poiščite naslov najbližje prodajalne Kiehl’s.
Če želite preveriti, ali lahko določen izdelek kupite pri maloprodajnem partnerju, vnesite svojo poštno številko v razdelek Poišči prodajalno na strani izdelka.Z vsakim spletnim naročilom na Kiehls.si vam ponujamo 3 vzorce. Vabimo vas tudi, da obiščete eno od naših prodajaln za brezplačni posvet o dopolnilni negi kože in vzorce izdelkov Kiehl’s, ki so najprimernejši za vas.
Če želite poiskati najbližjo prodajalno Kiehl’s, vas vabimo, da uporabite naš Iskalnik prodajaln. Preprosto vnesite svojo poštno številko in poiščite naslov najbližje prodajalne Kiehl’s. Naročila, oddana na našem spletnem mestu, bomo obdelali in v najkrajšem možnem času poslali; na žalost pa ne moremo preklicati ali spremeniti naročil. Žal nam je za morebitne nevšečnosti.
Paket pričakujte v približno 5 delovnih dneh.
Za ponastavitev gesla obiščite stran za prijavo zgoraj levo in kliknite na »Ste pozabili geslo?«. Vpišite svoj elektronski naslov, na katerega vam bomo poslali začasno geslo.
Priporočamo, da začasno geslo spremenite v geslo po lastni izbiri ob naslednji prijavi v sistem. To storite tako, da kliknete na »Osebni podatki«, potrdite svoj elektronski naslov, vnesete in potrdite novo geslo ter kliknete na »Posodobi profil«.
Če imate dodatna vprašanja ali pomisleke glede svojega gesla, nam pišite tukaj, v razdelku »Moje vprašanje« pa izberite možnost Spletna naročila, ali nas pokličite na +386 1 580 09 86 od ponedeljka do petka od 9.00 do 17.00 ure. Kiehlsov predstavnik vam bo z veseljem pomagal.Zdravje in varnost naših potrošnikov sta že od nekdaj absolutna prednostna naloga družbe L'Oréal, prav tako pa tudi podpora pri zagotavljanju dobrobiti živali.
L'Oréal je razvil zelo strog postopek ocenjevanja varnosti svojih izdelkov, ki ga je podkrepil z raziskavami. Že preden so se v civilni družbi ali v regulativnem okviru začela pojavljati vprašanja o preskusih na živalih, se je L'Oréal zavzel za nove metode ocenjevanja varnosti, ki ne vključujejo živali. Kot resnični pionir na tem področju je L'Oréal že leta 1979 kot alternativo laboratorijskim živalim rekonstruiral modele človeške kože, da bi izdelal varnostne teste in vitro. Leta 1989 je L'Oréal popolnoma prenehal s testiranjem svojih izdelkov na živalih, torej 14 let pred predpisi. Danes L'Oréal svojih sestavin ne testira več na živalih in ne dopušča nobene izjeme od tega pravila.
Nekateri zdravstveni organi se lahko kljub temu odločijo, da bodo sami izvedli preskuse na živalih za nekatere kozmetične izdelke, kot se še vedno dogaja na Kitajskem. L'Oréal je že več kot 10 let najaktivnejše podjetje na tem področju, saj si skupaj s kitajskimi oblastmi in znanstveniki prizadeva za priznanje alternativnih metod testiranja ter za razvijanje predpisov o kozmetičnih izdelkih v smeri popolne in dokončne odprave poskusov na živalih. Zahvaljujoč temu od leta 2014 nekaterih izdelkov, ki jih proizvajajo in prodajajo na Kitajskem, kot so šamponi, izdelki za umivanje telesa in ličila, ne testirajo več na živalih.