Videti je, da niste v Slovenija.

Cene in plačilo so prikazane v EUR. Stroški mednarodnega pošiljanja temeljijo na vaših izdelkih, načinu dostave in namembnem kraju.

Main content
environmental awareness

NAŠE ČLOVEKOLJUBJE

Misija podjetja Kiehl‘s narekuje, da moramo »na nek način izboljšati kakovost skupnosti ... ustvariti boljše državljane, boljša podjetja in boljše skupnosti.« V ta namen svoja prizadevanja usmerjamo predvsem v izboljšanje naših lokalnih skupnosti, tako da svoja človekoljubna prizadevanja usmerjamo v potrebe ter skrbi njihovih državljanov.

NAŠA ZAVEZANOST
NAŠIM SKUPNOSTIM

S pomočjo akcije »Kiehl's Gives« uporabljamo lokalni pristop, ki lokalnim skupinam pomaga, da se osredotočijo na tri ključne zadeve v svojih skupnostih: raziskave in zagovorništvo o AIDS-u, okolje in vprašanja otrok. Do danes smo sodelovali z več kot 50 dobrodelnimi organizacijami po vsem svetu.

RAZISKAVE O AIDS-U

Z globokimi koreninami v East Village soseščini je podjetje Kiehl's dolgoletni zagovornik boja proti HIV-u/AIDS-u, bolezni, ki je to skupnost opustošila v osemdesetih in devetdesetih letih prejšnjega stoletja.

Z ozaveščanjem in finančnimi sredstvi želimo bistveno vplivati na zmanjšanje števila obolelih s HIV-om/AIDS-om po vsem svetu.

Kiehl's in Alicia Keys

Leta 2014 je Kiehl‘s sodeloval z Grammyem nagrajeno umetnico in filantropistko Alicio Keys in v akciji Keep a Child Alive, da bi dostojno zdravil, oskrbel in podpiral otroke ter družine, prizadete zaradi virusa HIV. Kiehl's je prodal omejeno izdajo Midnight Recovery Concentrate in na koncu organizaciji doniral 200.000 USD.

OKOLJE

Kiehl‘s se že dolgo zavzeto zavzema za spoštovanje in ozaveščanje o naših oceanih, parkih in zunanjih prostorih — od programa recikliranja, ki sega v sedemdeseta leta, do stalnih pobud za ohranjanje in zbiranje sredstev v službi lokalnih skupnosti.

Boljša prihodnost je naša zavezanost k trajnostnemu razvoju odgovornega oblikovanja in pridobivanja izdelkov, čim manj proizvodnih odpadkov in ekološko ozaveščenega oblikovanja maloprodaje. Spodbujamo tudi kupce, da skrbijo za okolje, s pomočjo našega programa Recycle & Be Rewarded.

Kiehl's in John Legend

John Legend, ki je prijatelj podjetja Kiehl's, je pomagal ustvariti omejeno izdajo maske za globinsko čiščenje por Rare Earth. Kozarec je s svojim podpisom zasnoval John, njegov izkupiček pa je bil namenjen okoljskim dobrodelnim organizacijam po vsem svetu.

ZA OTROKE

S ponosom v svojo formulacijsko ponudbo vključujemo vsakega člana družine: mame, očete, dojenčke in celo pse. Častimo družine, ki živijo in delajo v naših krajevnih skupnostih, do danes pa lahko na našem otroškem zidu najdete njihove fotografije — nekatere celo izpred 40 let!

Naše družinske vrednote so temelj naše zavezanosti podpori otroškim dobrodelnim organizacijam. Z zbiranjem sredstev in spodbujanjem boljših odnosov v skupnosti, je naša vizija ustvariti varnejše in bolj trajnostno okolja za otroke.

Kiehl's in Matthew McConaughey

V sodelovanju z igralcem Matthewom McConaugheyjem v korist Autism Speaks, svetovnega voditelja zagovorništva avtizma, je podjetje Kiehl's izdalo omejeno izdajo kreme za obraz Ultra Edition, eno naših najbolj priljubljenih formul. Podjetje Kiehl's je programu Autism Speaks, za podporo v prizadevanju za zagotavljanje virov otrokom in družinam, ki jih je prizadela motnja, podarilo 200.000 ameriških dolarjev.

Philanthropy

Watch our Philanthropy Video and discover the various ways Kiehl's has been honoring communities--donating money to help cure HIV/AIDS, recycling, and raising money for women's health.

MISIJA PODJETJA KIHEL'S

»Koristno podjetje mora imeti namen svojega obstoja. Ne le vsakdanji delovni dan, da bi si zaslužil pravičen dobiček, temveč tudi, da bi na nek način izboljšal kakovost skupnosti, kateri je zavezano. Vsako podjetje — kot bi morala tudi vsaka oseba — prispeva tistim okoli sebe. In s svojimi vsakodnevnimi prizadevanji, je sporočilo, ki ga s tem posreduje, razkritje standarda kakovosti, v katerem poteka življenjsko delo podjetja.

V podjetju Kiehl's upamo, da bomo s kakovostjo svojih izdelkov in načinom vsakodnevnih stikov z resnico, pravico in pravičnostjo na nek način komunicirali s tistimi, ki se morda ne zavedajo, da so te lastnosti večne in jih je mogoče vsak dan obnoviti, kar ustvarja boljše državljane, boljša podjetja ter boljše skupnosti.«

Nenehno si prizadevamo uresničiti to vizijo ter da svojim strankam, našim skupnostim in drug drugemu služimo po svojih najboljših močeh.

Sporočilo o orientaciji
Za najboljšo izkušnjo obrnite svojo napravo